ظروف قلم زنی روی مس در قدیمی ترین موزه جهان

گاهی اوقات، ممکن است بخواهید از رنگ به جای جوهر استفاده کنید و این فرآیند به شما امکان می دهد “یک پالت رنگی ظریف” ایجاد کنید.

این بدان معناست که شما یک طرح رنگی بر ریو ظروف قلم زنی روی مس متشکل از یک رنگ اصلی با سایه های مختلف از همان رنگ در آن گروه ایجاد می کنید. برای انجام این کار، باید اسید را بیش از یک بار در معرض صفحه قرار دهید تا سایه های تیره تری ایجاد کنید.

سایه های روشن تر با محافظت از خطوط در برابر نیش اسید بیشتر با پوشاندن خطوط با زمین به دست می آیند.
هنگامی که از تصویر یا طرح راضی بودید، سپس می توانید با استفاده از یک حلال، زمین را جدا کنید و صفحه اکنون آماده جوهر زدن است.

با فرآیند intaglio، جوهر اعمال شده در خطوط نمره گذاری شده حفظ می شود. برای استفاده از جوهر، می توانید از یک زبانه مقوایی یا یک گلوله پنبه ای استفاده کنید، مطمئن شوید که جوهر در تمام سطح صفحه پخش شده است. با استفاده از همان موادی که برای مرکب زدن استفاده کردید، جوهر اضافی را حذف می کنید.

اطمینان حاصل کنید که بشقاب به درستی با استفاده از یک پارچه تارلاتان، که یک پارچه پنیر بسیار نشاسته شده است، تمیز شده است.
برخی از هنرمندان ترجیح می دهند لایه نازکی از جوهر را روی سطح بشقاب بگذارند تا لحن متفاوتی ایجاد کنند. بسیاری از چاپگران اولیه قلم‌زنی، یک تکه کاغذ برداشتند و با استفاده از دست‌هایشان آن را روی سطح صفحه فشار دادند.

با این حال، برای اینکه خطوط ریز برش تصویر خود را به درستی چاپ کنید، باید نیرویی را اعمال کنید که نیاز به یک ماشین چاپ با غلطک دارد.

فرآیند Intaglio

برای اطمینان از اینکه صفحه فلزی از فشار وارد شده توسط پرس محافظت می شود، صفحه را با استفاده از یک ورق کاغذ مرطوب پوشانده و سپس یک پتوی چاپ روی آن قرار می دهند که معمولاً قبل از عبور صفحه از داخل پرس از نمد ساخته می شود.

فشار اعمال شده توسط پرس جوهر را بر روی کاغذ نگهدارنده مرطوب فشار می دهد و تصویر روی کاغذ پشتیبانی چاپ می شود. به یاد داشته باشید، تصویر یا طرح حکاکی به صورت معکوس ظاهر می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.