سرکوب معترضان با کاشی یزد یکی از دلایل خاموش شدن مردم برای این اعتراضات

بیشتر اوقات، وقتی یک حمام کوچک داریم، می خواهیم آن را به گونه ای تزئین کنیم که جادارتر، روشن تر به نظر برسد و فضای ذخیره سازی را تا حد امکان کارآمد کنیم. به خصوص اگر در یک آپارتمان زندگی کنیم، می توانیم در این شرایط قرار بگیریم. در عین حال می‌توان گفت که حمام‌های کوچک نیز فرصتی برای خلاقیت دارند.

اولین چیزی که احتمالاً به ذهن می رسد این است که باید تا حد امکان از رنگ سفید استفاده کنید. در واقع، رنگ سفید چشم را فریب می دهد تا فضای بزرگتر به نظر برسد. علاوه بر این، احساس تمیزی، نور و حتی ظرافت را ایجاد می کند و به دلیل اینکه احساس آرامش، راحتی و آرامش را به همراه دارد، رنگی مناسب برای سرویس بهداشتی است.

این لزوماً به این معنی نیست که هنگام انتخاب کاشی یزد مناسب باید خود را فقط به رنگ سفید محدود کنیم. ما می‌توانیم از همان جلوه‌ها از طریق رنگ‌های روشن، پاستلی یا از طریق ترکیب سیاه و سفید استفاده کنیم که در سال 2023 بیشتر و بیشتر در طراحی داخلی مشاهده خواهید کرد.

استفاده از سطوح براق که نور را منعکس می‌کنند و جلوه بصری را تقویت می‌کنند بسیار مهم است. وسعت نه تنها حمام مطبوع تر و شیک تر به نظر می رسد، حتی مدرن، بلکه بسته به سبکی که می خواهید به آن نزدیک شوید، می توانید به نتایج بسیار متنوعی برسید.

یکی دیگر از راه های خوب برای برجسته کردن یک حمام کوچک، معرفی بافت های مختلف است. در چنین مواردی مهم ایجاد کنتراست است: از طریق رنگ ها، بافت ها یا نوع کاشی های انتخاب شده.

مدل کاشی و کاشی کف

یک راه خوب برای شخصیت دادن به یک حمام کوچک این است که کاشی ها را به عنوان یک قطعه مقاومت درآورید. این می تواند رنگی متفاوت از بقیه اتاق داشته باشد – مثلاً یک رنگ تیره برخلاف کاشی ها – برای طراحی تاثیرگذار یا می تواند از نظر شکل، بافت یا اندازه برجسته شود:

کاشی ها یا کاشی های تزئینی می توانند از نوع موزاییک استفاده شده جنبه دیگری که ممکن است در مورد آن شنیده باشید این است که توصیه می شود از کاشی های بزرگ برای ایجاد احساس حجم استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.