ورود پیراهن مردانه پشمی به بازار صنعت مد یک بازار جهانی را متحول کرد

نحوه انتخاب یقه پیراهن
در مرحله بعد، بیایید در مورد یقه پیراهن مردانه پشمی صحبت کنیم. در واقع مدل های یقه های مختلف زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد، بنابراین انتخاب یقه مناسب برای شما کمی آزمون و خطا خواهد داشت. برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از:

یقه پهن: مشخصه آن نقاطی است که از گردن به سمت بیرون پخش می شوند (برخلاف یقه صاف)، این نوع یقه بسته به اینکه می خواهید پیراهن خود را بپوشید می تواند غیررسمی یا شیک باشد.


یقه کلاسیک: بر خلاف یقه های پهن، سبک کلاسیک دارای “گسترش” بسیار کمتری بین نوک آن است، بنابراین ظاهری بافت دار تری دارد.این یقه هم برای موقعیت های غیررسمی و هم برای مجالس شیک مناسب است.
یقه پهن “یقه”: با پهن تر از یقه کلاسیک یا پهن، یقه پهن ظاهری براق دارد که با گره کراوات ضخیم یا حتی کراوات بدون دکمه به خوبی کار می کند.
یقه دکمه دار “یقه”: شبیه به یقه کلاسیک، اما با نقطه هایی که از طریق دکمه ها به پیراهن متصل می شوند. این سبک مخصوصاً در صورتی که کراوات زده اید خوب کار می کند زیرا به نگه داشتن اکسسوری در جای خود کمک می کند.
پیراهن: 5 مرحله برای انتخاب قطعه مناسب برای شما

نحوه انتخاب رنگ مناسب پیراهن
بنابراین، شما می دانید که چه اندازه پیراهنی نیاز دارید، چه نوع تناسبی می خواهید و همچنین می خواهید از چه نوع پارچه ای ساخته شود. اما چگونه رنگ را تعیین می کنید؟ در اینجا هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد، اما نکات کلی وجود دارد که باید در نظر داشت.

اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، یک پیراهن سفید یا آبی روشن بپوشید، این رنگ‌ها متنوع‌ترین رنگ‌ها هستند و می‌توانند بر محیط کار و دنیای بیرون تأثیر بگذارند. به علاوه، خنثی است، بنابراین آن را به زیبایی با انواع تاپ و شلوار ست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.