دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو و راز خوش طعم بودن قهوه های آن

مکانیسم در واقع بسیار ساده است، اما هر مرحله باید با نهایت دقت کالیبره شود تا روغن های ضروری از پودر استخراج شود و یک اسپرسوی عالی داشته باشد.

نحوه انتخاب دستگاه قهوه ساز صنعتی
دستگاه صنعتی تهیه قهوه
انتخاب یک دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو برای کسب و کار شما ممکن است پیچیده به نظر برسد.

در واقع، مدل های زیادی در بازار با ویژگی های مختلف وجود دارد: از دستگاه های قهوه ساز اهرمی گرفته تا دستگاه های فوق اتوماتیک . بدون در نظر گرفتن مواد انتخاب شده برای تولید، لوازم جانبی موجود در قیمت، طراحی و سهولت استفاده.

برای اینکه با این اطلاعات بی شمار گیج نشوید، سعی کنید روی نیازهای خود تمرکز کنید.

روزی چند قهوه درست می کنید؟ آیا خودتان از استخراج قهوه مراقبت می کنید یا برای انجام آن نیاز به آموزش کارکنان دارید؟ قصد دارید دستگاه قهوه ساز را کجا قرار دهید؟

با پاسخ به این سؤالات، می توانید اولین غربالگری را انجام دهید و بهتر متوجه شوید که چه نوع تجهیزاتی نیاز دارید.

اگر از دستگاه برای تعداد محدودی قهوه استفاده می کنید، می توانید راه حل تک گروهی را انتخاب کنید که نتیجه مطلوب را با هزینه کم تضمین می کند.

در حالی که در صورت نیاز به استخراج همزمان بیش از دو قهوه، دستگاه قهوه ساز دو گروهی ترجیح داده می شود . در واقع با دومی امکان تهیه چهار فنجان قهوه با هم، بدون ایجاد صف و یا انتظار بی مورد در پیشخوان را دارید.

در مورد مدیریت تجهیزات، در نظر بگیرید که چه کسی مسئول تهیه قهوه است. ماشین‌های دستی به کمی تجربه نیاز دارند، اما وقتی چند راز کوچک را یاد بگیرید تا آنها را به بهترین شکل ممکن کار کنند، هم از نظر بافت و هم از نظر طعم بی‌رقیب هستند.

مصرف می تواند به پیک های 4 و 4.5 کیلووات در ساعت نیز برسد. از یک ماشین سنتی چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ با شروع از این فرض که هر نوار یک عالم کوچک است که منتظر کشف است، درست است که برای سناریوهایی که ممکن است با ماشین‌های سنتی به وجود بیاید آماده شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.