احتکار کیک یزدی گردویی در انبار های نیروی انتظامی

در ایران وقتی کیک یزدی را در خانه درست می‌کنید، مهم این است که آن را با ترک درست کنید، زیرا کیک‌های سنتی این‌طور است.

مافین هل ایرانی کیک یزدی گردویی یک دستور پخت سنتی ایرانی/فارسی برای کلوچه های خوشمزه است که با طعم های ایرانی پر شده است. ترکیب گلاب و هل همیشه عالی است.

بنابراین وقتی بالاخره موفق شدم دستوری تهیه کنم که هر بار ترک های کاملی بدهد، می دانستم که باید آن را با شما به اشتراک بگذارم.

این کلوچه های هل ایرانی با همه مافین هایی که قبلاً امتحان کرده اید متفاوت است، اما شما آنها را دوست خواهید داشت!

طرز تهیه کیک ایرانی یزدی
در ظرفی آرد، بکینگ پودر و نشاسته ذرت را مخلوط کرده و کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ تخم مرغ ها و شکر را با هم مخلوط کنید تا مخلوط شوند، روغن نباتی و ماست، هل و گلاب را به مخلوط اضافه کنید و خوب هم بزنید. نیمی از مخلوط آرد را به مواد خیس اضافه کنید و هم بزنید.

آرد باقی مانده را اضافه کنید و مخلوط کنید تا مخلوط شود اما خمیر را زیاد مخلوط نکنید. خمیر را بین آسترهای مافین تقسیم کنید و به مدت 8 دقیقه با دمای 400 درجه فارنهایت و 10 تا 12 دقیقه دیگر با دمای 350 درجه فارنهایت بپزید.

درست کردن این مافین های ایرانی بسیار ساده است و می توانید آن ها را برای صبحانه، دسر یا فقط به عنوان میان وعده میل کنید! قسمت مورد علاقه من وقتی است که می روند داخل فر و بعد از تقریباً 7 دقیقه، خانه ام بوی خانه ام در ایران به مشام می رسد.

انگار که هرگز آنجا را ترک نکرده ام، انگار همه چیز مثل 10 سال پیش است که آرزوی گذراندن همه چیز را داشتم. روز من آشپزی و پختن نمی دانستم که در 10 سال کوتاه درباره رویاهایی که در این گوشه کوچک اینترنت به حقیقت پیوستند، خواهم نوشت.

مافین هل ایرانی – کیک یزدی یک دستور پخت سنتی ایرانی/فارسی برای کلوچه های خوشمزه است که با طعم های ایرانی پر شده است. ترکیب گلاب و هل همیشه عالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.