جاکلیدی چاقو که سبب مرگ کودک 2 ساله شد

هر کسی که به دنبال جعبه جمع و جور است با جعبه کلید SK 40 از Rottner Security در مکان مناسبی قرار دارد. این جعبه کلید دارای یک دیوار میانی است و می تواند تا 40 کلید را در خود جای دهد. البته – در اینجا نیز تسمه های قلاب قابل تنظیم هستند.

اگر هنوز به دنبال کلیدهای گم شده با جاکلیدی چاقو خود هستید، ما می توانیم با راه حل های ذخیره سازی کلید به شما کمک کنیم! در Rottner، نسبت قیمت به کیفیت غیرقابل انکار است!

جعبه کلید – جایگزینی کاربردی برای تخته روی دیوار! حتی یک جایگزین کاربردی تر برای کلیدهایی که به طور تصادفی در اطراف خانه قرار می گیرند. جستجوی کلیدهای گم شده به پایان رسیده است! عملیات ساده است.

کلید را بردارید و در جعبه کلید قرار دهید. آن را به یک عادت تبدیل کنید! پس از آن، جستجوی آزاردهنده کلیدها برای همیشه به پایان می رسد.

علاوه بر این، کلید به طور ایمن ذخیره می شود و به لطف قفل سیلندر، کل مجموعه کلید را می توان در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت کرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب یک کلید باشید، کلیدی که کابینت کلید را باز می کند.

کابینت کلید به سادگی بر روی دیوار نصب می شود و با پیچ ثابت می شود، کیت ثابت همراه است. مونتاژ به مهارت های اولیه DYI نیاز دارد.

این جعبه کلید از ورق فولادی محکم ساخته شده است و می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

بسیار کاربردی، هم در دفتر و هم در خانه.

Rottner Security مجموعه ای از هفت جعبه مختلف را در اندازه های مختلف ارائه می دهد. برای کمک به شما در انتخاب شما، کارکنان متخصص ماهر برای مشاوره در دسترس هستند.

جعبه کلید Rottner TS 48 از فولاد جامد ساخته شده است که مجهز به قفل استوانه ای است و برای نصب روی دیوار در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.