سرامیک طرح فرش که در ساخت دستمال کاغذی استفاده می شود!

آسایش و راحتی
سرامیک بسیار سخت است که تمیز کردن و نگهداری آن را آسان می کند. متأسفانه، این نیز می تواند ایستادن روی آن را دشوار و ناراحت کننده کند. بر خلاف کف‌های ارتجاعی، سرامیک‌های سخت را نمی‌توان با استفاده از لایه‌های زیرین نرم کرد.

این بدان معنی است که این مواد ممکن است برای محیط هایی که افراد مجبور به ایستادن طولانی مدت هستند مناسب نباشند.

سختی در آشپزخانه‌ها نیز می‌تواند یک مشکل باشد، جایی که یک ظرف افتاده به احتمال زیاد روی سطح سخت می‌شکند.

در نهایت، سختی کاشی و سرامیک طرح فرش ممکن است در اتاق هایی که توسط افراد مستعد سقوط مانند کودکان کوچک یا ساکنان مسن استفاده می شود، مشکل ساز باشد.

البته می‌توان سختی سرامیک را با استفاده از فرش‌های پرتابی یا فرش‌های منطقه‌ای در مکان‌های استراتژیک که افراد تمایل دارند برای مدت طولانی بایستند، جبران کرد، مانند مناطق کار آشپزخانه.

در حالی که برخی از کاشی‌ها گرما را نسبتاً خوب نگه می‌دارند، همه کاشی‌ها در هوای سرد سرد می‌شوند، که می‌تواند در اول صبح به انگشتان پا شوک وارد کند یا واقعیتی ناخوشایند روی پاهای برهنه در حمام باشد.

تنها راه مقابله با کاشی سرد، گرمای داخل کف است، یا تشک های الکتریکی زیر کاشی یا گرمایش تابشی در زیر یا زیر کف.

نمودار مزایا و معایب کف کاشی و سرامیک
به معنای واقعی کلمه صدها برند کاشی و سرامیک در دسترس است، اما تعداد نسبتاً کمی از تولید کنندگان وجود دارد. این به این دلیل است که تولید کنندگان منفرد اغلب مارک های بسیاری را به بازار عرضه می کنند.

آنها ممکن است مارک های اختصاصی برای زنجیره های خرده فروشی خاص ایجاد کنند و در عین حال مارک های عمومی خود را نیز بازاریابی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.