نحوه قرار دادن ملحفه روی تخت قابل تنظیم

تخت قابل تنظیم ما را می توان از طریق یک کنترل از راه دور یا یک برنامه روی تلفن شما کنترل کرد. همچنین می‌توانید کار با فرمان‌های صوتی را در الکسای آمازون یا Google Home تنظیم کنید تا تجربه کاملی از خانه هوشمند داشته باشید.

دارای ویژگی های خاصی مانند ماساژورهای تمام بدن، نورپردازی زیر تخت می باشد. سرویس روتختی دونفره می تواند براساس کاربرد ان در فصول سال، گرمتر و ضخیم و یا خنکتر و سبک باشد.

 

با یک کنترل از راه دور بی سیم یا از طریق تلفن خود، می توانید ناحیه سر و پاهای تخت خود را برای راحتی خود بالا ببرید. سر تشک را می توان تا 65 درجه بالا برد، بنابراین می توانید به راحتی در رختخواب بنشینید و مطالعه کنید.

شما می توانید از ماساژ کل بدن روی تخت قابل تنظیم ما لذت ببرید. تخت‌های ما مجهز به ماساژورهایی هستند که از فناوری امواج استفاده می‌کنند تا به شما کمک کنند آرام شوید، آرام شوید و به خواب بروید.

برای خرید لحاف تشک عروس باید به یک سری نکات توجه کرد مانند سایز تخت، رنگ و طرح آن، جنس پارچه روتختی، کیفیت پارچه، نوع سرویس آن و شستشوی پارچه برای انتخاب پارچه عروس باید توجه شود که برای چه تعداد بالشت و چه سایزی از تخت پارچه نیاز است.

شدت ماساژور را می توان با کنترل از راه دور یا یک برنامه کنترل کرد. می‌توانید چراغ‌های زیر تخت را روشن کنید تا مسیرتان را در حالی که به سمت حمام می‌روید روشن شود.

تخت‌های ما با فناوری سر خوردن دیوار طراحی شده‌اند تا شما را با تنظیم پایه در جای خود نگه دارند. برخی از تخت ها ممکن است وقتی سر و پاها زاویه دار هستند، شما را از دیوار دور کنند و بین شما و میز کناری فاصله ایجاد کنند.

دستیابی به آب یا چراغ رومیزی دشوار می شود، اما فناوری سر خوردن دیوار تضمین می کند که وقتی تخت کج می شود حرکت نکنید. عامل مهم در قیمت پارچه ملحفه، کارخانه‌‌ی تولید کننده پارچه است. قیمت پارچه‌هایی که در کارخانه‌های داخل کشور تولید می‌شوند با قیمت پارچه‌های وارداتی از سایر کشورها متفاوت است.

یکی از شکایات رایج بسیاری از تخت‌های قابل تنظیم، جابجایی مداوم تشک است. تخت های ما دارای یک سطح غیر لغزش و یک نوار نگهدارنده برای رفع این نگرانی هستند. نوار نگهدارنده به شما این امکان را می دهد که در حین انجام تنظیمات، تشک خود را در جای خود نگه دارید. برای داشتن خوابی راحت، داشتن ملحفه روتختی مناسب بسیار تاثیر گذار است.

  • منابع:
    1. How to Keep Sheets on an Adjustable Bed

  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی