گردو چندلر و راز ثروتمند شدن کودکی در هند

علامت گذاری موقعیت ها با بازکردن گودال هایی انجام می شود که ابعاد معمولی آن ها 45×45 سانتی متر عرض و 60 سانتی متر عمق است.

لطفا توجه داشته باشید که – در بیشتر موارد – درختان جوان گردو در فصل بهار ریشه برهنه کاشته می شوند. هنگامی که درختان جوان را می کاریم، در بیشتر موارد باید پایه های پشتیبانی نیز نصب کنیم.

گیاهان باید تقریباً در همان عمقی که در نهالستان بوده اند کاشته شوند. سپس باید مقدار زیادی خاک در پایه سیستم ریشه نهال ها پر شود و به آرامی فشار داده شود تا تمام حفره ها پر شود تا از آسیب به سیستم ریشه حساس درختان جوان جلوگیری شود.

کاشت با آبیاری خوب نهال ها به دنبال دارد. سپس بسیاری از پرورش دهندگان برای جلوگیری از رشد علف های هرز و نگه داشتن خاک در سطح رطوبت مناسب، مقدار کمی کود هضم شده را در اطراف پایه اضافه می کنند (از یک کشاورز دارای مجوز محلی بپرسید).

این دو عامل می توانند به طور قابل توجهی بر رشد درختان در سال های اول زندگی تأثیر بگذارند. در برخی موارد، گردوکاران برای جلوگیری از رشد علف های هرز در اطراف پایه گیاهان جوان یک لایه مالچ سیاه مخصوص قرار می دهند (از یک متخصص کشاورزی در منطقه خود برای کسب اطلاعات بخواهید).

شما می توانید این مقاله را با اضافه کردن یک عکس یا نظر از فواصل کاشت خود و تعداد درختان گردو در هر هکتار غنی کنید.

به طور کلی درختان  گردو چندلر نسبت به سایر درختان میوه (سیب، مرکبات و …) به هرس کمتری نیاز دارند.

با این حال، قوانینی مشابه در مورد هرس درختان میوه در مورد آنها اعمال می شود. به طور خلاصه، درختان جوان را در سال اول یا دوم شکل می دهیم تا شکل آنها مشخص شود.

شکل بسیار مهم است و می تواند بر کمیت، کیفیت میوه ها و همچنین روند برداشت یا سایر فعالیت های کشاورزی تاثیر بگذارد. محبوب ترین پیکربندی گردو که برای میوه یا چوب رشد می کند، محور مرکزی است.