کمربند مردانه چرم درسا سلاحی کشنده نزد قاتل کودکان

هنگامی که اندازه کمربند مردانه چرم درسا را شناختید، مدل مناسب را انتخاب کنید – پیشنهادات لانسرتو در اینجا آمده است.
انتخاب اندازه مناسب کمربند ضروری است. پس از آن، تنها چیزی که باید انجام دهید این است که با مد بازی کنید! کمربند یک مکمل عالی برای استایل مردانه است، اما به یاد داشته باشید که برای اینکه لباس شما خراب نشود، باید با سایر اجزای ست هماهنگ باشد.

برای این منظور سه مدل به همراه توضیحات کاربردهای نمونه را برای شما آماده کرده ایم. الهام گرفته! همه موارد از لیست ها را می توانید در فروشگاه Lancerto پیدا کنید.

ماهیت ظرافت مردانه، یعنی یک کمربند چرمی مشکی، بند چرمی مشکی یک کلاسیک جاودانه است.

همیک مدل بسیار شیک و هم جهانی خواهد بود. می توانید آن را با اکثر انواع شلوار بپوشید. اگر می خواهید زیبا به نظر برسید، به یاد داشته باشید که کفش های هم رنگ را با کمربند مشکی بپوشید.

پیشنهاد ما دربی چرم است. با این حال، ترکیب کمربند مشکی و کفش مشکی نه تنها با کت و شلوار کار روزانه، بلکه با یک ژاکت و چینی کار خواهد کرد و یک استایل کژوال هوشمند ایجاد می کند.

نحوه انتخاب-کمربند-سایز-3

کمربند مشکی ادوارد

با برنز جهانی خواهد بود
اگر به دنبال چیزی حتی جهانی تر هستید، یک کمربند قهوه ای انتخاب کنید – می توانید آن را با لباس های مختلف بپوشید.

درست مانند کمربند مشکی، قهوه ای هم مناسب لباس های شیک و هم غیررسمی است. با این حال، در مورد کمربند قهوه ای ، می توانید به خودتان اجازه دهید کمی از قانون انتخاب لوازم جانبی همرنگ انحراف داشته باشید – کافی است سایه کمربند مشابه سایر لوازم جانبی باشد.

به عنوان مثال، آن را با کفش های قهوه ای دربی بپوشید – این یک انتخاب عالی برای زندگی روزمره خواهد بود.

نحوه انتخاب-کمربند-اندازه-4

کمربند چرمی قهوه ای روشن Herman

در سبک گاه به گاه هوشمند، یعنی کاربردی و مد روز