کلاه حصیری مردانه مد سال جدید اعلام شد

کلاه های حصیری همیشه هوای شبانی داشته است، از کلاه حصیری مخروطی که معمولاً در مزارع برنج دیده می شود تا کلاه های حصیری لبه پهنی که «کشاورزان یونجه» در قاره آمریکا بر سر می گذارند، کلاه حصیری می گویند کشاورزی.

چیزی که تا حد زیادی برای بسیاری ناشناخته است این است که تاریخچه کلاه حصیری چقدر به عقب باز می گردد.

در حالی که برخی چیزها ممکن است فقط یک روز جشن به آنها اختصاص داده شود، کلاه حصیری آنقدر مهم است که یک ماه کامل به آن اختصاص داده شده است!

در فرهنگ های سراسر جهان کلاه حصیری مردانه ظاهر شده اند و در نتیجه تقریباً از هر شکل قابل تصوری از نی یا علف ساخته شده اند.

برخی از رایج‌ترین آنها کلاه حصیری گندم است که بیشتر در شبه جزیره ایتالیا یافت می‌شود، نی راش، برگ خرما و البته کاه برنج و بامبو که در کلاه های مخروطی آسیایی استفاده می شود.

شاید فکر کردن به پوشیدن کلاه حصیری کمی زود به نظر برسد، به خصوص که اکثر مردم آن را با لباس گرم تابستانی مرتبط می دانند، اما واقعاً می تواند برای بیشتر سال مناسب باشد، به خصوص در آب و هوای معتدل.

خواص منحصر به فرد کلاه حصیری آن را بدون توجه به آب و هوای شما به یک لباس عالی تبدیل می کند. آیا بیرون گرم و آفتابی است؟

کلاه حصیری بافته شده اجازه می دهد تا گرما خارج شود و در عین حال از سر شما در برابر پرتوهای تند آفتاب در اواسط روز محافظت می کند.

یک کلاه حصیری که به درستی بافته شده باشد، اجازه می دهد باران درست از روی سر شما بغلتد و از صورت و لباس شما دور شود و به شما کمک کند خشک بمانید.

ممکن است هنگام مواجهه با هوای واقعاً سرد مانند برف عالی نباشند، اما پیچیدن یک پارچه دور سرتان در زیر کلاه حصیری به حفظ گرما کمک می کند و در عین حال برف یا باران سرد زمستانی را از سرتان دور می کند.