کفش بروکس اصل که یک جهان را مجذوب خود کرد

ساختار آناتومیک پا، عناصر ارگونومیک با توجه به نوع ورزش های انجام شده، ورزش های داخل سالن و ورزش های فضای باز در تعیین طراحی کفش ورزشی موثر است.

صرف نظر از ورزش های داخلی یا خارجی، مناسب بودن کفش بروکس اصل انتخابی برای عملکرد و سازگاری کفش با پا مهم است.

بین استفاده از کفش ورزشی و تعادل و عملکرد عملکردی رابطه وجود دارد.

مطالعات نشان داده اند که پوشیدن کفش از راه رفتن سریع تر پشتیبانی می کند، در حالی که نوع کفش پوشیده می تواند بر سرعت راه رفتن تاثیر متفاوتی بگذارد.

کفش های ورزشی با ایجاد ثبات با نگه داشتن پاشنه در حین فعالیت ایستاده، کاهش چرخش بیش از حد به بیرون یا داخل مچ پا، تأثیرات مثبتی بر عملکرد دارند.

در نتیجه

بدن ما که با سبک زندگی امروزی غیرفعال است، بیماری های جسمی و روحی بسیاری را دعوت می کند، مخصوصاً این روزها که به دلیل کووید 19 در خانه بسته ایم، ورزش هایی که در خانه انجام خواهیم داد عنصر بسیار مهمی است که ما را از نظر جسمی و روحی سالم نگه می دارد. .

استفاده از دمپایی در فعالیت های ورزشی در منزل نیز برای صدمات بسیار خطرناک است به همین دلیل توصیه می کنم در صورت لیز خوردن زمین با کفش یا جوراب ورزشی ورزش کنید و از نظر ایمنی و راحتی با استفاده اولین توصیه من است.

کفش های ورزشی باعث می شود تعادل و حرکت در جهات مختلف را برای شما آسان تر کند و در عین حال با جلوگیری از لیز خوردن پا روی زمین می توان از حوادث احتمالی جلوگیری کرد.

پا تنها عضوی در بدن ما است که با زمین (زمین) در تماس است.

کفش هماهنگی طول پای ما با طول کفش، پهنای گوش ماهی، پهنای پنجه و ارتفاع پاشنه است که علاوه بر این ویژگی ها، وظیفه کفش محافظت است. پا، ثبات پا را فراهم می کند، اصطکاک را با زمین افزایش می دهد و عملکردهای ضربه را جذب می کند.

این به عنوان “رابطه بین کفش انتخابی و استفاده از کفش و ایجاد تغییر شکل، تعادل و عملکرد عملکردی” ایجاد شد.