کاشی و سرامیک صادراتی با رگه های طلا در خود

کفپوش فلزی یک گزینه عالی نسبت به کاشی و سرامیک صادراتی برای کف مناطق با ترافیک سنگین است که استحکام و دوام از عوامل کلیدی هستند.

از این نوع کفپوش ها می توان در ساختمان های چند طبقه، نیم طبقه، راهرو پل، ایوان، رمپ، پارکینگ، گاراژ، انباری و … استفاده کرد. به صورت بشقاب، توری و غیره موجود است.

الف.صفحه فلزی
صفحه فلزی
صفحه فلزی در طرح های صاف یا برجسته برای کاهش احتمال لیز خوردن موجود است.

ب. توری فلزی
توری های فلزی
توری های فلزی با پرهای جامد در دسترس هستند و معمولاً روی قاب های فولادی استفاده می شوند. اغلب در پیاده روها، پله ها، مسیرهای فرار از آتش و غیره یافت می شود.

19. کف خاکی
کف خاکی
کفپوش خاکی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای شرایط هند و آب و هوای گرمسیری است. معمولاً در مناطق روستایی استفاده می شود. کف های خاکی ارزان هستند.

وقتی این کار انجام شود سفت می شود. کاملا ضد آب است و ساخت آن آسان است. با این حال، نگهداری آن دشوار است و طول عمر کوتاهی دارد.

خلاصه :

انتخاب مواد کفپوش همیشه یک کار پیچیده است. و بنابراین باید منطقی و واقعا کاربردی باشد.

به طور کلی، انتخاب اصلی همیشه بین سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر ، کوتای صیقلی، گرانیت و کاشی مصنوعی است.

دو مکتب فکری در میان معماران وجود دارد که هر دو استدلال های معقولی در تأیید آنها دارند.

در نهایت، این یک انتخاب شخصی بر اساس قضاوت شخصی است. با این حال، در نهایت عواملی مانند هزینه، ظاهر، سن، سهولت تمیز کردن و نگهداری نقش تعیین کننده ای در انتخاب نهایی کفپوش دارند.

طبقه بندی گزینه های مواد کفپوش
در زمان های قدیم از سنگ های درشت موجود در معادن سنگ آهک برای ساخت کف استفاده می شد. کاشی های موزاییک سیمانی در بدو ورود به بازار، نوآورانه و جذاب تلقی می شدند.