کاشی سه بعدی ساده که به شما انرژی منفی القا می کند

مقاومت در برابر آب : بیشتر کاشی‌های سرامیکی لعاب‌دار بدنه‌ای متراکم دارند که اجازه انباشته شدن رطوبت کم یا عدم تجمع رطوبت را می‌دهد.

به طور خلاصه، کاشی سه بعدی ساده و سرامیک یک انتخاب کفپوش جاودانه، مجلل و بادوام است که به دلیل جزئیات، انعطاف پذیری و زیبایی محض، فرصتی منحصر به فرد برای ابراز وجود دارد.

از کاشی های سفالی ساده گرفته تا کاشی های انفرادی بسیار تزئین شده که موزاییک های پیچیده ایجاد می کنند، کاشی و سرامیک سطحی از تطبیق پذیری را ارائه می دهد که امکانات را واقعاً بی پایان می کند.

قبل از خرید کفپوش سرامیکی
پس کاشی و سرامیک را برای کف خود در نظر می گیرید؟ انتخاب عالی! کاشی و سرامیک محصولی زیبا و بادوام است که قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد.

اما قبل از امضای قرارداد یا خرید، قبل از خرید این را بدانید:

رنگ

بسیاری از کاشی‌های سرامیکی امروزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه سنگ‌های طبیعی به نظر می‌رسند و از سطح ناهموار و تنوع رنگ‌شان تقلید می‌کنند.

این کاشی ها عمداً برای نشان دادن تغییرات در رنگ و بافت طراحی شده اند، درست مانند نمونه واقعی. از آنجایی که ترکیب لعاب کاشی می تواند متفاوت باشد، سبک های مختلف کاشی نیز سطوح براقیت متفاوتی را نشان می دهند.

کاشی های یکدست ظاهری ثابت ایجاد می کنند، اما تنوع سایه در تمام محصولات سرامیکی پخته شده ذاتی است و کاشی های خاص تنوع بیشتری را در رنگ های خود نشان می دهند.

قوام رنگ

قوام رنگ یا تنوع سایه معمولاً در برچسب پشتی هر نمونه کاشی و سرامیک با رتبه بندی کم، متوسط، زیاد یا تصادفی ذکر شده است. تفاوت در چیست؟

شما متوجه تغییرات رنگی بین نمونه سازنده و همان رنگ نصب شده روی میز، کاشی دیواری یا کف سرامیک خواهید شد.

رنگ خاک رس موجود در منطقه جغرافیایی سازنده، رنگ بدنه کاشی را تعیین می کند. به کاشی نگاه کنید تا ببینید رنگ آن قرمز است یا سفید. کیفیت کاشی بیشتر به سازنده بستگی دارد تا رنگ خود کاشی.