کاشی سرامیک بیرجند که در طرح پازل است

نحوه تمیز کردن کاشی های کف حمام
حمام با وان سفید و کفپوش کاشی چاپ شده

1. جارو کردن
با جارو کردن هرگونه گرد و غبار، تار عنکبوت و غیره و جارو کشیدن در گوشه هایی که زباله ها به راحتی جمع می شوند، شروع کنید.

2. پاک کننده مناسب را انتخاب کنید
یک محلول تمیزکننده کاشی سرامیک بیرجند برای نوع کاشی خاص خود انتخاب کنید و قبل از تمیز کردن کل کف ابتدا یک پچ آزمایشی را امتحان کنید.

3. به سمت در کار کنید
با استفاده از یک دستشویی و سطل پر از پاک کننده انتخابی خود، از دورترین قسمت از درب تا حمام شروع کنید. کف را با یک حرکت جارو تمیز کنید و روی لکه های سرسخت بگذرید تا آنها را پاک کنید.

برای جلوگیری از پا گذاشتن روی زمین تمیز در حالی که در خیس است، به سمت عقب به سمت درب خود حرکت کنید. قبل از راه رفتن روی آن بگذارید تا به طور طبیعی خشک شود.

آیا می توانم کاشی های حمام را با سرکه و جوش شیرین تمیز کنم؟
بله و این یک راه آسان برای صرفه جویی در هزینه در خانه است، به شرطی که سنگ مرمر یا سنگ طبیعی نباشد. ابتدا باید سطح را گردگیری کنید. روی کاشی ها را با یک پارچه خشک پاک کنید تا گرد و غبار پاک شود تا با محلول تمیز کننده مخلوط نشود.

در یک کاسه، با مخلوط کردن سرکه و جوش شیرین خمیری درست کنید. خمیر را روی کاشی های خود بمالید یا از یک پارچه میکروفیبر برای اعمال استفاده کنید و مدتی بگذارید تا محلول بتواند هرگونه رسوب آهک و کف صابون را تجزیه کند.

محلول سرکه و جوش شیرین را با آب گرم بشویید و سطح را با یک پارچه میکروفیبر خشک کنید، تا زمانی که روشن و براق شود.