چند فرمول شگفت انگیز و تضمینی برای رهایی از ترومای جمعی

بسیاری از روانشناسان با تحقیقات گسترده ای که انجام دادند چندین فرمول تضمینی و شگفت انگیز را برای رهای از ترومای دسته جمعی مردم یک کشور ارائه نمودند.

ماهی شیر جنوب

ماهی ها از دیرباز تا کنون در زمره ی غذاهای دریایی پر خاصیت به شمار می رفتند و پزشکان به مصرف این محصول برای تامین امگا 3 و پروتئین های ضروری توصیه می نمودند. در این میان یکی از ماهی های پر خاصیت که امروزه در دست فروش انبوه قرار گرفته است ماهی شیر جنوب است که در شهرهای جنوبی صید می شود.

خرید گوشت گوساله

در میان گوشتهای متنوعی که امروزهن عرضه می گردد تمایل مردم به خرید گوشت گوساله بیش از سایر است. پروتئین موجود در این گوشت سبب شده است تا به عملکرد بهتر دستگاه ها یبدن کمک شایانی نماید. از این رو افراد این گوشت را تهیه نمودهع و به روشهای متنوعی به طبخ آن می پردازند.

کتیرا صدفی

کشور ما یکی از بزرگترین تولید کننده های کتیرا صدفی می باشد که سالانه مقادیر بسیاری از آن را به کشورهای دیگر صادر می کند و بیشتر در نواحی بیابانی و کوهستانی وجود دارد. کتیرا به جز ایران در یونان و سوریه نیز در حجم بالا وجود دارد. این محصول یکی از مسکن هاتی طبیعی به شمار می رود. شایان ذکر است که از آن در تولید شامپوهای ضد شوره نیز استفاده می نمایند.

گل لیلیوم

یکی از زیباترین گلهایی که امروزه عرضه می گردد گل لیلیوم می باشد. زادگاه این گل در جزایر ریوکیو در کشور ژاپن و در تایوان می باشد و یکی از گونه های قدیمی به حساب می آید به طوری که نزدیک به پنج هزار سال است که از کاشتن این گل می گذرد و همچنان زیبایی خیره کننده ای داشته و طرفداران خاص خودش را دارد.