هلو انجیری برای مصرف در روز به گفته پزشکان توصیه نمی شود

آنها را درست قبل از استفاده در آب جاری سرد بشویید. هلو تازه رسیده را باید به طور کامل همراه با پوست میل کرد.

در غیر این صورت، میوه را از طول عمیق برش دهید تا دانه سفت آن احساس شود و سپس دانه را بردارید. پوست را می توان با استفاده از یک چاقو مانند سیب جدا کرد.

همانند سیب، قسمت های برش خورده میوه هلو انجیری با قرار گرفتن در معرض هوا قهوه ای می شود (تغییر رنگ قهوه ای آنزیمی به دلیل تبدیل اکسید آهن به اکسید آهن ).

اگر باید آنها را به صورت برش خورده سرو کنید، برش ها را در آب اضافه شده با چند قطره لیموی تازه بشویید.

ل The Summer of Sleaze ، of Rage ، of Missing Out و of Scam نامگذاری شده است . آیا می توانم آنقدر جسارت داشته باشم که کلاهم را داخل حلقه بیندازم و اسمش را بگذارم تابستان هلو دونات؟

خوب، پس شاید کشش باشد، اما من امسال بیشتر از هر زمان دیگری هلوهای چمباتمه زده و پنکیک – که شیرین تر، ملایم تر و تیره تر از سینه های کروی خود هستند- دیده ام.

چیزی که زمانی کمیاب به نظر می رسید و فقط در شیک ترین خواربارفروشی ها فروخته می شد (زمانی که فلورانس فابریکانت در مورد “نوع جدیدی از هلو سفید” فروخته شده در بازار گریس در سال 1993 نوشت، او این میوه را “آبدار و لذیذ” هر چند “عجیب” و “عجیب” نامید.

تغییر شکل مثبت») عادی شده است: جعبه هایی که در بازار کشاورزان انباشته شده اند، صدف های تاشو برای فروش در Whole Foods و Fresh Direct . من عاشق نام، ظاهر و احساس آنها هستم، و نمی توانم بدون خرید حداقل یک نخل برای هر نخل، بازار را ترک کنم.

هنگامی که مجوز Stark Bro’s برای هلو Saturn در اوایل دهه 2000 منقضی شد، کشاورزان بیشتری توانستند هلوهای تخت را بیش از هر زمان دیگری پرورش دهند، بازار را باز کردند و هلوهای تخت را در فروشگاه های بیشتری قرار دادند.

و از همان روزهای اولیه، انواع بیشتری از هلوهای مسطح با علامت تجاری در بازارهای ایالات متحده معرفی شده اند – تخمین می زند که Frecon 15 تا 20 نوع در این کشور و بسیاری دیگر در سراسر جهان وجود دارد – همانطور که مردم پیوند زده و هیبرید شده اند.