هشدار جدی در خصوص ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه در بازار

ردیابی موقعیت جغرافیایی به لطف GPS یا سایر ماهواره ها در زمان واقعی انجام می شود، داده ها در تلفن هوشمند متصل شده والدین نمایش داده می شود، حتی می توانید حرکات کودکان را روی نقشه دنبال کنید.

می توانید فاصله زمانی به روز رسانی داده ها از ماهواره را از 1 دقیقه تا 1 ساعت تنظیم کنید، هر چه فاصله زمانی کمتر باشد، نظارت بر موقعیت جغرافیایی دقیق تر است.

فاصله زمانی کم ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه را سریعتر تخلیه می کند، بنابراین بهتر است مقادیر متوسط ​​را انتخاب کنید، گزینه دیگر تنظیم حداکثر فاصله و بررسی مکان در برنامه در صورت نیاز است.

والدین می توانند با کودک تماس بگیرند و بالعکس، علاوه بر این، می توانید نوع اعلان را انتخاب کنید: صدا + لرزش یا فقط یک حالت.

هنگام مطالعه نحوه انتخاب یک تلفن ساعت برای کودک، به امکان محدود کردن تماس های دریافتی از شماره های ناشناس توجه کنید.

شما می توانید از سه تا ده شماره از نزدیک ترین افراد را وارد کنید و بنابراین از کودکان در برابر تماس های مزاحمان محافظت کنید، ساعت هوشمند به طور خودکار تماس های دریافتی از شماره های ناشناس را رد می کند.

پیام های متنی فقط در یک جهت ارسال می شوند از تلفن هوشمند به ساعت، اعلان های صوتی را می توان در هر دو جهت ارسال کرد و در زمان مناسب به آنها گوش داد.

لازم نیست دائماً برنامه درسی دانش آموز را بررسی کنید – او در اوقات فراغت خود به پیام گوش می دهد، همین اصل به صورت معکوس عمل می کند: در طول جلسه یا در حین رانندگی حواس شما پرت نخواهد شد.

در مواقع اضطراری، کودک می تواند دکمه SOS را برای چند ثانیه نگه داشته و یک سیگنال هشدار ارسال کند، کار می کند و سیگنالی را به شماره تلفن های از پیش تنظیم شده ارسال می کند، ساعت زنگ می زند تا زمانی که گیرنده اعلانی دریافت کند.

با عملکرد بهبود یافته، سایر ویژگی ها ممکن است فعال شوند، به عنوان مثال، انتقال سریع داده از یک ردیاب GPS پس از فشار دادن دکمه SOS.

مکان در تلفن هوشمند مادر به جای 15 ثانیه هر 10 ثانیه به روز می شود، گزینه دیگر روشن کردن خودکار ضبط صدا هنگام ارسال سیگنال برای کمک است.

پس از خرید ساعت هوشمند، فعال کردن دکمه SOS را تمرین کنید، مهم است که کودک بتواند به راحتی، سریع و با احتیاط آن را فشار دهد.