نبات چوبی طعم دار تنها ابزار برای شکنجه کودکان در زندان کودکان

شکلات تخته ای و نبات چوبی طعم دار با این حال، آنها به این نتیجه رسیده اند که فلاوانول های کاکائو از آسیب به سلول های مغز جلوگیری می کند. برای استفاده بیشتر از این تقویت شناختی، خوردن آب نبات های شکلات تلخ را بیشتر در نظر بگیرید، زیرا حاوی سطح بالایی از فلاوانول های کاکائو هستند.

اگر رژیم دارید ناامید نشوید. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون اینکه فرم بدنتان را خراب کنید یا یک یا دو پوند اضافه کنید، شیرینی بخورید.

سراغ شیرینی های طبیعی بروید
برای لذت بردن از طعم های شیرین، لزوماً نباید به آب نبات ها اعتماد کنید. می توانید به سراغ میوه ها و سبزیجاتی بروید که دارای مقدار زیادی شیرین کننده طبیعی هستند.

ماست یونانی

به عنوان مثال، می توانید اسموتی پرتقالی یا شیک موز را انتخاب کنید. همچنین می توانید سراغ ماست یونانی بدون چربی با طعم های میوه ای بروید.

تنوع شیرینی ها را محدود کنید
هر چه شیرینی های بیشتری به خانه بیاورید، بیشتر میل به خوردن آنها دارید. به همین دلیل است که توصیه می‌شود تعداد شیرینی‌هایی که می‌خرید را کاهش دهید.

کیک های کوچکبرای مثال، لازم نیست انواع شیرینی‌ها از تافی گرفته تا کلوچه و بستنی و شکلات تهیه کنید. فقط یک یا دو مورد از آنها را انتخاب کنید و می توانید بروید.

خودتان شیرینی های سالم درست کنید
به جای اینکه شیرینی ها را از فروشگاه ها تهیه کنید، زیرا ممکن است حاوی برخی مواد ناشناخته و ناسالم باشند، بهتر است کیک یا کاپ کیک سالم خود را درست کنید.

دستور العمل هایی که چربی دارند باید با سس سیب یا روغن کانولا جایگزین شوند. با مواد مغذی مانند آجیل و میوه های خشک مخلوط کنید. آیا می دانستید که آرد سفید حاوی 400 گرم کالری است؟ جایگزین بهتر، در این مورد، اضافه کردن آرد شیرینی سبوس دار است.