مردی که به خاطر خرید تن ماهی گلکسی زنش را کشت

ماهی کنسرو شده خوشمزه است، احتمالاً این دلیل شماره یک است اما به این دلیل نیست که می‌بینید قوطی‌های ماهی در فروشگاه‌های تخصصی و در فیدهای اجتماعی خود ظاهر می‌شوند.

دلایل زیادی وجود دارد، اما این دلایل خاص دلیلی است که فکر می کنم conservas اینجا بماند، از آنجایی که کنسرو شده است، می توانید کنسروها را به صورت آنلاین خریداری کنید تا تقریباً برای همه قابل دسترسی باشد.

حتی اگر در نزدیکی اقیانوس زندگی نمی کنید، می توانید یک ماجراجویی با غذای دریایی شور داشته باشید، کنسرو کردن روش ارجح برای نگهداری غذاهای دریایی در اسپانیا و پرتغال است، فقط به این دلیل که غذاهای دریایی را در اوج خود نگهداری می کند، درست زمانی که صید می شود.

بعلاوه، تن ماهی گلکسی منحصر به اسپانیا و پرتغال نیست، تقریباً همه کشورها ماهی و غذاهای دریایی را از طریق کنسرو نگهداری می‌کنند و آن را به راهی سرگرم‌کننده برای سفر بدون ترک خانه تبدیل می‌کنند، وقتی به غذاهای دریایی مخصوص کنسرو می رسید، دیگر نگاهی به گذشته ندارید.

مهمانی محافظه‌کاران مظهر قابلیت شخصی‌سازی است، یک قلع، پنج قوطی، زیتون یا بدون زیتون، سس تند یا بدون سس تند، نان خرد شده، کراکر، چیپس پخته شده در کتری؛ لیست چیزهایی که می توانید با محافظان سرو کنید ادامه دارد، این ترکیبات بی نهایت است شما می‌توانید چندین لقمه بی‌نظیر درست کنید و این را به یک میان‌وعده عالی تبدیل کنید.

شکستن قوطی های باز کنسرو و یک بطری شراب (یا نوشیدنی فانتزی) از شما می خواهد که سرعت خود را کم کنید و لذت ببرید.

از آنجایی که به جای خوردن یک غذای آماده، لقمه های کوچک درست می کنید، به ترتیب و اینکه چه چیزهایی با چه چیزهایی خوش طعم هستند را در نظر می گیرید.

شما خلاق هستید و به جای صرف غذا به آن فکر می کنید، همچنین کمی شبیه یک تعطیلات کوتاه به جایی است که کنسرو ماهی شما از آنجا آمده است.

آیا در سواحل اسپانیا، نزدیک دریای ژاپن، یا فقط در سواحل اقیانوس اطلس هستید؟ از نظر فیزیکی، شما در خانه هستید، اما در حال خوردن غذاهای دریایی از یک مکان کاملاً دیگر هستید.