مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه که عصب های دست را از کار می اندازد

صرفه جویی در مصرف برق
ماشین ظرفشویی نه تنها به صرفه جویی در زمان و تلاش در شستن ظروف (به خصوص بعد از یک مهمانی شام یا دور هم جمعی خانوادگی) کمک می کند، بلکه به محیط زیست نیز کمک می کند.

استفاده از ماشین ظرفشویی نسبت به شستن ظروف با دست با مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه مقرون به صرفه تر است.

زیرا در مصرف آب و برق صرفه جویی بیشتری می کند، البته در شستن ظروف نیز صرفه جویی می شود.

صرفه جویی در مصرف آب
اگر به مصرف آب بپردازیم پاسخ قطعی دشوار خواهد بود زیرا عادت ظرفشویی در افراد مختلف بسته به وضعیت هر یک از آنها در خانه متفاوت است.

همچنین می توانید از کمک آبکشی Finish استفاده کنید و ماشین ظرفشویی خود را روی حالت Eco قرار دهید. زیرا این حالت از آب موجود در ماشین لباسشویی مجدد استفاده می کند و ظروف تمیزی را بدون هدر رفتن آب به شما می دهد.

و برای صرفه جویی بیشتر در مصرف آب، به یاد داشته باشید که قبل از قرار دادن ظروف در ماشین لباسشویی نیازی به آبکشی ندارید، فقط قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی، باقیمانده مواد غذایی روی آنها را از بین ببرید.

قبل از آبکشی ظروف قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی سالانه تقریباً 1115 لیتر آب هدر می رود!

همیشه به یاد داشته باشید که از صابون دستشویی در ماشین ظرفشویی استفاده نکنید، در غیر این صورت خطر سرریز شدن آب و خروج آب از ماشین وجود دارد.

و فقط مطمئن شوید که از پاک کننده های فرموله شده ویژه مانند Finish برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

صابون اسانس صابون مایع معطر ساخته شده از اسانس ها، ظروف از جمله: روغن های مرکباتی مانند لیمو یا پرتقال را به طرز بسیار موثری تمیز می کند و به روش زیر ساخته می شود: [1] مواد مورد استفاده : 353 میلی لیتر آب.

9 میلی لیتر صابون کاستیل رنده شده 60 میلی لیتر صابون مایع کاستیل. قابلمه ای برای گرم کردن صابون 1/2 قاشق چایخوری گلیسیرین.

10 گرم جوش شیرین. 15-40 قطره از یک اسانس. روش تهیه : 9 میلی لیتر صابون کاستیل رنده شده را با 353 میلی لیتر آب در یک قابلمه مناسب مخلوط کنید.