ماساژ لاغری در تهران ا زبدن شما یک مبارز در برابر هرگونه تعرضی می سازد

Q1 فواید طب فشاری چیست؟

پاسخ: ماساژ با طب سوزنی می تواند اثرات فیزیولوژیکی بدن را تقویت کند، عملکرد ایمنی بدن را تنظیم کند، مقاومت طبیعی در برابر بیماری ها را بهبود بخشد و در عین حال عضلات، اعصاب، مفاصل و سایر سیستم های بدن را تقویت کند و به عادی سازی خون و لنفاوی کمک کند.

سیستم گردش خون در بدن مهم ترین عملکرد ماساژ لاغری در تهران تحریک مغز و ترشح اندورفین است.ترشح اندورفین با توجه به اندام ها و سیستم های بدن وظیفه خود را ایفا می کند.
Q2 چگونه قدرت ماساژ acupoint را کنترل کنیم؟

الف: تحریک قدرتی را می توان به دو دسته قوی، متوسط ​​و ضعیف تقسیم کرد. معمولاً پس از تحریک نقاط طب سوزنی، درد، تورم، درد خفیف و بی حسی و فرورفتگی های آشکاری در قسمت های تحت فشار ایجاد می شود، نیروی حدود 3 کیلوگرم متعلق به «تحریک شدید» است، در حالی که نیروی «تحریک متوسط» است.

حدود 2 کیلوگرم است. در نقاط طب سوزنی درد ایجاد می شود و فرورفتگی های عمیق در قسمت های فشرده ظاهر می شود. معمولاً نیرو حدود 1 کیلوگرم است که متعلق به “تحریک ضعیف” است.
Q3 آیا تحریک ماساژ با سوزن دردناک تر است، بهتر است؟

پاسخ: مهمترین نکته در مورد ماساژ با طب سوزنی اصل راحتی است. برای آسیب به بافت فشار ندهید که بسیار خطرناک است. ریتم تحریک را می توان به بلند، متوسط ​​و کوتاه تقسیم کرد.تحریک ریتم بلند به تحریک 9 ثانیه و استراحت 9 ثانیه اشاره دارد.

تحریک ریتم متوسط ​​به تحریک 6 ثانیه و تحریک 6 ثانیه گفته می شود. منظور از تحریک ریتم کوتاه، تحریک به مدت 3 ثانیه و استراحت 3 ثانیه است.

نقاط مناسب طب سوزنی را پیدا کنید و با نیروی مناسب فشار دهید

نکاتی که
قبل از استفاده از ماساژ با طب سوزنی برای تسکین علائم آزاردهنده باید بدانید، چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید، از جمله تسلط بر نیروی ماساژ، درد بیشتر بهتر است و آیا می خواهید زمانی که فشار قرمز و متورم است ادامه دهید. ? هر بار فشار دادن چقدر طول می کشد، چه ابزارهایی برای کمک لازم است و غیره.