مادری که با چاقو زنجان تا شو جان فرزند خود را نجات داد

برای آزمایش H2 و H3، مجموعه‌ای از مدل‌های رگرسیون خطی برای تعیین اینکه آیا شرایط کمپین بر تمایل شرکت‌کنندگان به حمل چاقو مزایای درک شده حمل چاقو تأثیر می‌گذارد استفاده شد.

اینکه آیا عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو زنجان تاشو تأثیرات شرایط مبارزات انتخاباتی را بر تمایل به حمل چاقو تعدیل می‌کند. مزایای درک شده حمل چاقو و تأثیر افراد آماده کننده برای در نظر گرفتن عواقب حمل چاقو بر خود و دیگران.

شرایط کمپین به عنوان متغیر توضیحی در مدل 1 وارد شد. در مدل 2، نمرات عزت نفس جهان بینی فرهنگی مرتبط با چاقو اضافه شد، و یک اصطلاح تعاملی بین شرایط کمپین و عزت نفس در مدل 3 وارد شد.

در نهایت، در مدل 4، یک تعامل سه جانبه بین شرایط کمپین، شرایط اصلی پیام و نمرات عزت نفس جهان بینی فرهنگی مورد آزمایش قرار گرفت.

همانطور که در جدول 1 نشان داده شده است، در تضاد با H2a، هیچ اثر قابل توجهی از شرایط کمپین بر روی تمایل به حمل چاقو (B = 0.01، .938 = p) و یا مزایای درک شده از حمل چاقو وجود نداشت.

مشاهده تصاویر کمپین مربوط به چاقو نگرش شرکت کنندگان را نسبت به حمل چاقو تغییر نداد. با کنترل شرایط کمپین، نمرات عزت نفس مرتبط با چاقو به طور قابل توجهی و قوی با تمایل به حمل چاقو (B = 0.82، p <.001) و مزایای درک شده از حمل چاقو.

شرکت‌کنندگانی که سطح بالایی از عزت‌نفس مرتبط با چاقو و جهان‌بینی فرهنگی داشتند، هر دو احتمال بیشتری داشت که بیان کنند که مایل به حمل چاقو هستند و می‌توانستند مزایای بیشتری برای انجام این کار درک کنند.

هیچ تعامل معنی‌داری بین شرایط مبارزات انتخاباتی و عزت‌نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو وجود نداشت در تضاد با H2b، عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو تأثیر شرایط کمپین را بر تمایل به حمل چاقو مزایای درک شده حمل چاقو تعدیل نکرد.