لوله پلی اتیلن نمره 63 که از آتشسوزی هم جان سالم به در برد

در بازار روسیه مجموعه زیادی از لوله های ساخته شده از مواد مختلف وجود دارد. بنابراین، انتخاب محصولات برای ایجاد یک سیستم تامین آب در یک آپارتمان دشوار است.

قبل از خرید یک محصول، باید بدانید که کدام لوله ها برای نصب سیستم تامین آب در یک آپارتمان مناسب هستند.

دوام و قابلیت اطمینان محصول یکی از معیارهای اصلی است. قیمت تمام شده محصول و شرایط آن برای مونتاژ سازه نیز بر انتخاب خریدار تأثیر می گذارد.

لوله کشی در آپارتمان

ابتدا باید مواد تولید را انتخاب کنید. بر این اساس، انواع زیر لوله های تامین آب متمایز می شوند:

فلزات؛
پلاستیک؛
فلز پلاستیک؛
فولاد؛
پختن
هر کدام از این انواع دارای جنبه های مثبت و منفی، ویژگی های خاص خود هستند.

محصولات فولادی
لوله های فولادی برای لوله کشی در یک آپارتمان از استحکام کافی برخوردار هستند. اما باید در نظر داشت که آنها به دلیل ظاهر پلاستیکی در فروش محبوبیت سابق خود را از دست داده اند.

صحبت از محصولات فولادی، ما توجه می کنیم که آنها می توانند نوسانات شدید دما را تحمل کنند و در شرایط فشار بالا کار کنند، سازه های هیدرولیک از فولاد گالوانیزه یا سیاه ساخته می شوند.

در حالت اول، مقاومت بالا در برابر خوردگی را می توان متمایز کرد، که با استفاده طولانی مدت از خط  لوله پلی اتیلن نمره 63 یک مزیت بدون شک است.

لوله فلزی
عیب اصلی این ماده پوشش سطوح آنها با میعانات است. هنگامی که با اکسیژن تعامل می کند، فرآیندهای اکسیداسیون رخ می دهد، محصول شروع به زنگ زدن می کند.

علاوه بر این، تجهیزات ویژه و مهارت های حرفه ای برای کار مونتاژ و نوسازی مورد نیاز است.

بنابراین نصب سیستم آبرسانی فولادی بسیار پرهزینه است. اما آنها بیش از 50 سال دوام خواهند داشت که باعث می شود تقاضا برای این محصول حفظ شود.