لوله پلیکا دو اینچ که قابلیت خودشویی دارد

کاربرد لوله پلیکا دو اینچ با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW–PE) در حمل و نقل دوغاب با سایش بالا. ظرفیت فرآوری سالیانه کارخانه سنگ زنی شرکت معدنی لونان 900000 تن می باشد.این سنگ دارای خواص پیچیده ای می باشد.به منظور بهبود عیار کنسانتره، آسیاب مدار بسته سه مرحله ای، صفحه سه مرحله ای، ارتعاش فرکانس بالا.

طبقه بندی صفحه نمایش خوب، مغناطیسی هشت پاس، جداسازی نوترکیب، ریز نهایی بیش از 90٪ مش معدن 200، جریان فرآیند پیچیده است، مصرف خط لوله بزرگ است، و سایش و پارگی جدی است. به طور خاص، سنگ معدن حاوی کائولن و گل های دیگر به راحتی می چسبد تا خط لوله را مسدود کند.

به منظور اطمینان از تولید عادی و کاهش زمان راه‌اندازی و خاموشی ناشی از خطوط لوله، پرسنل مهندسی و فنی این شرکت اکتشاف بی‌وقفه و تلاش برای واژگونی و هدایت خطوط لوله روی زمین را برای افزایش عمر مفید آن‌ها انجام داده‌اند.

به ویژه محیط راهرو مرطوب است و لوله های فولادی به طور جدی خورده می شوند، استفاده از لوله های پلاستیکی معمولی با چگالی بالا به جای لوله های فولادی، مقاومت در برابر خوردگی را حل می کند، اما لوله ها در برابر سایش مقاوم نیستند و اثر استفاده از آن ها نبوده است.

ایده آل از پایان سال 1999، لوله پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW–PE) تولید شده توسط شرکت صنایع لوله شاندونگ دانگ فانگ، با مسئولیت محدود برای حل مشکلات سایش، خوردگی و مسدود شدن سنگ معدن مورد استفاده قرار گرفته است. لوله پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا (UAMW-PE) سبک و انعطاف پذیر است.

کاربرد لوله های پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW—-PE) تحت شرایط سایش و خوردگی بالا. تغلیظ کننده فلزات غیرآهنی شرکت صنعتی Jinduicheng Huaguang در اصل از لوله های فولادی معمولی با قطر 150 میلی متر برای بازیابی کنسانتره مولیبدن از باطله استفاده می کرد و عمر مفید آن تنها حدود چهار سال بود.