لنت ترمز جلو پراید امکو و داستان گروه تروریستی

خودرو پس از مدت زمان معینی از ترمز استفاده از ترمز را تجربه می کند و در نتیجه قابلیت ترمزگیری را از دست می دهد. ترمز طولانی مدت (مثلاً در مسیر) می تواند منجر به محو شدن ترمز در نتیجه خنک شدن نامناسب ترمز شود.

3. چگونه می توانید عملکرد لنت ترمز جلو پراید امکو را بهبود بخشید؟
قبل از اینکه در مورد بهبود ترمزهای اتومبیل خود هیجان زده شوید، درک این نکته ضروری است که ترمزها به اندازه ای هستند که لاستیک ها و سیستم تعلیق به آنها اجازه می دهند.

اگر از لاستیک‌های سفت استفاده می‌کنید که از هر نقص جاده عبور می‌کنند، ترمزهای ارتقا یافته به معنای واقعی کلمه هیچ بهبودی ایجاد نمی‌کنند. بهبود گشتاور ترمز فرض می کند که کشش محدود نیستید.

بهبود در محو شدن ترمز فرض می کند که ترمزهای خود را به اندازه کافی داغ می کنید که کارایی خود را از دست می دهند. برای اکثریت قریب به اتفاق خودروها در جاده های عمومی، ترمزهای استوک بیش از حد کافی است.

برای رسیدن به اصل مطلب، چهار راه برای بهبود گشتاور ترمز وجود دارد:

1. شعاع دیسک را افزایش
دهید دیسک‌های بزرگتر امکان گشتاور ترمز بیشتری را فراهم می‌کنند، زیرا لنت ترمز در شعاع بزرگ‌تری فشار وارد می‌کند و لحظه‌ای بالاتر را می‌دهد.

گشتاور ترمز برابر با نیروی اعمال شده توسط لنت ضرب در فاصله ای است که در آن نیرو از مرکز چرخ اعمال می شود. در این مورد، ما فاصله از مرکز را افزایش می دهیم. این چیز خوبیه.

2. مساحت پیستون کالیپر را افزایش
دهید افزایش اندازه پیستون ها (یا تعداد پیستون ها) به این معنی است که ناحیه بیشتری برای اعمال فشار خاص دارید. اگر فشار ثابت بماند و سطح افزایش یابد، نیروی اعمال شده افزایش می یابد.

3. فشار خط
پای خود را با شدت بیشتری فشار دهید، و ماشین سخت تر ترمز می کند. این به این دلیل است که فشار خط افزایش می یابد.