لباس رقص باله بچه گانه که برای خرید آن باید خانه خود را بفروشید

اگر نخواهم شلوار و جوراب شلواری بپوشم چه؟
جایگزین برای کسانی که واقعا نمی خواهند در مورد پوشیدن لباس رقص باله بچه گانه بدن و جوراب شلواری بدانند یک پیراهن کامل و شلوار لی تنگ است.

بله، من اصرار دارم: پیروان.

اگر یک پیراهن و شلوار گشاد بپوشید، معلم شما هیچ راهی نخواهد داشت که بفهمد آیا زانوهایتان را صاف می کنید یا نه. و این فقط یک نمونه از چیزهایی است که معلم شما نمی تواند ببیند اگر بدن او را زیر لباس های گشاد پنهان کنید.

آیا باید کفش بخرم؟
من در این مورد تردیدی ندارم: بله، اگر در دوره ای ثبت نام کردید، کفش های خود را بخرید . فقط برای درس آزمایشی، جوراب ها را به شما می دهم، اما در اولین درس “رسمی” لطفاً کفش بپوشید.

هزینه یک جفت کفش باله مناسب برای مبتدیان واقعاً کم است، بنابراین می توانید هزینه آن را بپردازید حتی اگر 100٪ مطمئن نیستید که رقص برای شما مناسب است. و سودی که از آن به دست خواهید آورد به طور قابل توجهی بالاتر از هزینه است.

دمپایی باله معادل کفش کوهنوردی برای کوهنورد یا باله برای غواص است. آنها تنها کفشی هستند که امکان حرکت صحیح پا را در آن موقعیت خاص فراهم می کند. به ویژه، دمی پوینت‌ها، که کفش‌هایی هستند که با آن شروع به رقصیدن می‌کنید، به پا اجازه می‌دهند تا در حین اجرای تمرین‌ها و اجراها به حالتی عادت کند که حفظ شود.

علاوه بر دلیل عملی، در مورد رقص یک دلیل دیگر برای ترک کفش وجود دارد. رقص به عنوان یک ورزش متولد نشده است، بلکه به عنوان یک هنر بیانگر متولد شده است، بنابراین عامل زیبایی شناسی در درجه دوم اهمیت نیست. دمپایی ها نمادی از خود رقص هستند. نپوشیدن آنها به معنای از بین بردن برش خوبی از زیبایی این هنر است.

چه کفشی برای کلاس باله مبتدی مناسب است؟
البته، وقتی شروع به باله می‌کنید، کفش‌های مورد استفاده کفش‌های نمادین پوینت نیستند، بلکه معادل مبتدی آن‌ها هستند: دمی پونت .

نماد تمام Spuntate ، کفش های دمی پوینت هرگز توسط کسانی که می رقصند رها نمی شوند. آنها برای تمرین و تمرینات گرم کردن قبل از پوشیدن کفش های پوینت ضروری هستند و به همین دلیل توسط متخصصان نیز استفاده می شوند.