قوطی فلزی چهارگوش که به صورت دستی ساخته می شود

روند عمده ای که در بازار قوطی فلزی چهارگوش مشاهده می شود، تغییر قابل توجهی در رفتار مصرف کننده، به ویژه در میان نسل های هزاره و نسل های جوان در کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

در نتیجه، مصرف کنندگان تمایل بیشتری به امتحان محصولات جدید، به ویژه محصولاتی با مواد طبیعی و ارگانیک دارند، که انتظار می رود فرصت های قابل توجهی برای قوطی های آئروسل فراهم کند.
با این حال، افزایش آگاهی بهداشتی در میان جمعیت منجر به نرخ خرید بالاتر محصولات منجمد یا کنسرو شده تازه می شود، زیرا اولی سالم تر است. انتظار می رود این امر تقاضا برای محصولات غذایی کنسرو شده را محدود کند.
علاوه بر این، استانداردسازی طرح “ساخت امارات متحده عربی” که تولیدکنندگان داخلی را به بازار جهانی معرفی می کند، به کشور کمک می کند تا وابستگی خود به واردات را کاهش دهد و پتانسیل صادراتی خود را تقویت کند.

رشد مثبت این نوع در بخش تولید، سرمایه گذاری قابل توجهی را در صنعت بسته بندی تشویق کرده است. بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها در بخش بسته‌بندی به منظور تعدیل شیوه‌های بسته‌بندی آنها با وضعیت اقتصادی فعلی کشور و استانداردهای در حال تحول انجام می‌شود.

در پاسخ به تأثیر همه‌گیری کووید-19 بر تقاضا، تولید آلومینیوم GCC به سرعت 179 هزار تن در سال 2020 افزایش یافته است، در حالی که طبق گزارش موسسه بین‌المللی آلومینیوم، تنها 5654 هزار تن آلومینیوم در سال 2019 تولید شده است.

همچنین صنعت فلزات غیرآهنی تامین کننده کلیدی زنجیره های ارزش ضروری از جمله بسته بندی مواد غذایی است.

COVID-19 باعث ایجاد اثرات اقتصادی قابل توجه و رو به رشدی بر بخش فلزات غیر آهنی شورای همکاری خلیج فارس می شود که ناشی از کاهش عمده تقاضا در زنجیره های ارزش کلیدی، اختلالات عرضه و مشکلات حمل و نقل است.
محدوده گزارش
قوطی فلزی ظرفی برای توزیع یا نگهداری کالا است. این فلز از فلز نازکی تشکیل شده است که با استفاده روزافزون آن در بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی به طور برجسته ای به حرکت در می آید.

با توجه به تغییر سبک زندگی، افزایش نیاز به نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی، افزایش درآمد قابل تصرف و افزایش نیاز به غذاهای فرآوری شده، رشد این بازار را نشان می دهد.