فریم عینک گوچی که کل صورت را می پوشاند

او یک نام تجاری اصلی ایجاد کرد که با نام خود مشخص شده بود، که طرح های پیشنهادی آن با طراحی مدرن اختصاص داده شده به دوستداران مد با پنجه صخره ای لذت می برد.

در سال 2008 اولین مجموعه فریم عینک گوچی و آفتابی با امضای این نام منحصر به فرد در بازار ظاهر شد.
عینک های جسور و شکارچی کارل لاگرفلد کاملاً با سبک های اصلی مطابقت دارد. پروژه های منحصر به فرد این برند می توانند با مهارت و خلاقیت خود شگفت زده شوند. جای تعجب نیست که آنها سال هاست که قلب کاربران در سراسر جهان را به دست آورده اند.
اوکلاری بلوتی
Belutti یک برند با ریشه ایتالیایی است که در بسیاری از کشورها به رسمیت شناخته شده و ارزشمند است.

مجموعه ای از آن عینک طبی و عینک آفتابی برای زنان، مردان و کودکان ارائه می دهد. تاریخچه این برند در اواخر دهه نود قرن گذشته در شهر کوهستانی زیبا بلونو آغاز می شود.
فریم های بلوتی در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. عینک آفتابی بی‌نظیر Belutti ، یک لذت واقعی برای دوستداران سبک غیرمعمول است.


راز این قاب های خارق العاده این است که می توانند هر سبکی را تغییر دهند و در عین حال بسیار متنوع هستند. پدیده آنها همچنین در این واقعیت نهفته است که آنها کاملاً مناسب نوجوانان، بزرگسالان و حتی سالمندان هستند.
عینک فندی
فندی یک خانه مد ایتالیایی است که در سال 1918 در شهر کوچک دل پلبیسیتوم توسط ادواردو فندیچ و همسر تازه ازدواج کرده اش آدل تأسیس شد.
این زوج یک فروشگاه کوچک چرم در ایتالیا افتتاح کردند که به سرعت به خاطر کیف های دستی و خزهای باکیفیت خود مشهور شد. همسران این آرزو را داشتند که شرکت خود را بیشتر توسعه دهند و دامنه محصولات خود را گسترش دهند.