صابون بچه وی کر و کاربر های عجیب آن

6. صابون سفید کننده پوست سفید Kojic Reawaken

صابون سفید کننده پوست سفید Kojic Reawakenصرفه جویی
گفته می شود اسید کوجیک یک ترکیب شیمیایی مفید است که به بهبود رنگ پوست معروف است. در عین حال، هر دو ویتامین C و ویتامین E آنتی اکسیدان های موثری هستند که می توانند به محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید کمک کنند.

تمام این سه ویژگی در این صابون بچه وی کر Reawaken وجود دارد و به گفته شرکت، این صابون می تواند در بهبود رنگ پوست مفید باشد. در عین حال، گلیسیرین موجود در آن می تواند به نرم نگه داشتن پوست کمک کند.


ویژگی :

می تواند منافذ پوست را از داخل تمیز کند.
حاوی خواص ضد پیری
معطر است.
می تواند لکه ها را کاهش دهد.
معایب:

حاوی مواد شیمیایی

تا آخر بخوانید

7. صابون سفید کننده پوست گلوتالیت گلوتاتیون
صابون سفید کننده پوست گلوتالیت گلوتاتیونصرفه جویی
نام صابون سفید کننده پوست گلوتالیت گلوتاتیون نیز در لیست صابون های روشن کننده پوست قرار دارد. در این مورد از یک ماده شیمیایی به نام گلوتاتیون استفاده شده است. گفته می شود که این ماده شیمیایی می تواند در پاکسازی رنگ پوست موثر باشد. علاوه بر این، می تواند به کاهش مشکلاتی مانند آکنه و مرطوب نگه داشتن پوست نیز کمک کند.

صابون های حاوی گلوتاتیون نیز می توانند با از بین بردن سلول های مرده در نرم شدن پوست مفید باشند.

صابون Renew Glutathione نام بعدی در بین بهترین صابون ها برای روشن شدن پوست است. برای ساخت این صابون از موادی مانند روغن نارگیل، عصاره گل رز و گلیسیرین استفاده شده است. علاوه بر این ویتامین C و ویتامین E نیز در این صابون وجود دارد. گفته می شود که هر دوی این ویتامین ها به حفظ سلامت پوست کمک می کنند.

ویژگی :

این شرکت ادعا می کند که هیچ گونه عوارض جانبی ندارد.
کاملا گیاهی.
برای انواع پوست مفید است.
برای صورت نیز قابل استفاده است.