زیاده روی در مصرف آلو سیاه خورشتی مانند یک توهم زا عمل می کند

1. میوه های خشک را به مدت 10-15 دقیقه با آب سرد بریزید و هر از گاهی هم بزنید.

2. آبکش کنید، با آب جاری سرد بشویید.

3. با آب جوش بشویید.

میوه های خشک مانند آلو سیاه خورشتی یا کشمش را می توان به طور مستقل تهیه کرد. تنها چیزی که نیاز دارید یک آبگیر اکولوژیکی است که حتی می توانید آن را خودتان از مواد بداهه بسازید.

و اگر از روی عادت میوه های خشک در آب داغ شسته شوند چه اتفاقی می افتد؟ در این صورت دی اکسید گوگرد پراکنده نمی شود، بلکه در سطح آنها باقی می ماند.

چگونه میوه های خشک را به درستی بشوییم؟
میوه ها و توت ها را پس از برداشت دودی یا سمپاشی می کنند تا تا حد امکان فاسد نشوند و ظاهری قابل فروش داشته باشند. بنابراین، قبل از خرید میوه های خشک، مهم است که بدانید چگونه میوه های خشک را بشویید.

بهترین راه برای از بین بردن رسوبات شیمیایی، ماسه و گرد و غبار به این صورت است: میوه خشک را حداقل به مدت 1 ساعت با آب جوشیده سرد بریزید.

و ظروف میوه را از نظر وجود حشرات بررسی کنید. کیسه ها و بسته ها باید در مکانی خشک و تاریک قرار گیرند. مطلوب است که اتاق تهویه شود. یعنی با تهویه طبیعی.

آلو به رژیم غذایی پتاسیم کمک می کند، یک ماده مغذی ضروری که نقش کلیدی در داشتن اثر ضد فشار خون دارد.

7- برای تنظیم انقباض عضلانی فوایدی به همراه دارند
کمبود پتاسیم شما را مستعد گرفتگی عضلات می کند. پتاسیم برای انتقال از فعالیت به استراحت مورد نیاز است. بدون پتاسیم، عضله کوتاه شده یا در حالت واکنش بیش از حد به نظر می رسد که در آن کوچکترین محرکی می تواند باعث اسپاسم شود.