روفرشی کشدار ایرانی 9 متری و 50 حقیقت جالب در مورد آن

این فرش ها در نسخه برجسته نیز موجود هستند – برخی از الگوها علاوه بر دست تراش داده شده اند و جلوه ای سه بعدی به محصول می دهند.

فرش هیت ست فریز (PP HSF)
فرش‌های فریز گرما، روفرشی کشدار ایرانی 9 متری پلی‌پروپیلن تصفیه‌شده حرارتی هستند که نخ‌های آن‌ها به‌علاوه به هم تابیده شده‌اند و به همین دلیل خاصیت ارتجاعی و مقاومت بیشتری در برابر کبودی دارند.

این فرش ها دارای طیف رنگی وسیعی هستند که در دو نوع صاف و دستی (نقاط برجسته) موجود می باشند. فرش های پشمالو با همان فناوری ساخته می شوند، فریز تنها از نظر طول پرز و تراکم بافت با فرش های معمولی متفاوت است.

فرش های BCF در برابر کبودی بسیار مقاوم هستند، خاصیت ارتجاعی زیاد، مقاومت در برابر سایش، قیمت پایین و کیفیت خوب دارند. این فرش ها حتی پس از گذشت چندین سال ظاهر خود را از دست نمی دهند، ضریب هدایت حرارتی بسیار بالایی دارند، بنابراین می توان با موفقیت در اتاق هایی با گرمایش از کف استفاده کرد.

فرش های پلی آمید (PA).
فرش های پلی آمید مانند فرش های پلی پروپیلن در برابر سایش، کبودی و لکه مقاوم هستند. آنها رنگ خود را از دست نمی دهند، آنها در لمس بسیار نرم هستند. این فرش ها برای افراد مبتلا به آلرژی قابل استفاده است.

فرش اکریلیک (PAN)
فرش های اکریلیک از نظر کشسانی، کاربرد و ظاهر شبیه فرش های پشمی هستند. نخ اکریلیک مانند پشم بسیار خوشایند است، رنگ های بسیار زنده ای دارد، برق نمی گیرد و گرد و غبار را جذب نمی کند. فرش های این نوع کاملاً از زمین سرد عایق می شوند ، گرم نگه می دارند ، با کیفیت بالا و محبوبیت زیادی مشخص می شوند.

بیشتر فرش‌های مصنوعی و طبیعی روی پایه جوت بافته می‌شوند. پیشنهاد ما شامل فرش هایی با پایه نخی یا نمدی نیز می شود.

کیفیت هر فرش در درجه اول به متریال مورد استفاده، تراکم بافت (تعداد نقاط بافت در هر متر مربع) و وزن کل در هر متر مربع بستگی دارد.