درب ضد سرقت شاهرود که حرفه ای ترین سارقان هم نمی توانند قفل آن را باز کنند

در این مرحله شما یک پروفایل دو بیتی کامل دارید که می تواند قفل را دقیقاً مانند کلید اصلی باز و بسته کند: بدون سرقت، اما مهمتر از همه بدون بر جای گذاشتن هیچ اثری، زیرا مهمان ناخواسته حتی می تواند قفل در را قفل کند.
چگونه از خود دفاع کنیم چگونه در برابر کلید بلغاری از خود دفاع کنیم؟ اولین توصیه، بی اهمیت، یا شاید نه، این است که وحشت نکنید و از سرقت در خانه نترسید.

همانطور که قبلاً گفتیم، فقط درب ضد سرقت شاهرود دو بیتی در معرض خطر هستند: در این مورد زمانی که درب قبل از سال 2011 نصب شده باشد، خطر افزایش می یابد. شما یک قفل بسیار گسترده در بازار دارید.

شما قفل دیگری ندارید بلکه فقط یک قفل دو گزیده دارید. واضح است که خدمات خانه امن، جدا از آخرین عنصر که به راحتی توسط هر کسی قابل تشخیص است، برای دو مورد اول توصیه می شود با یک متخصص امنیت خانه تماس بگیرید.
چینی های مختلف بسیاری از درهای ظاهرا غیر قابل نفوذ به راحتی باز می شوند زیرا قفل خیلی قدیمی یا بی کیفیت است. نسل اول کلیدهای سیلندر اروپایی اکنون ناامن در نظر گرفته می شود.

حتی نسل اول کلیدهای دو بیتی هم اکنون آسیب پذیر است. همچنین باید مراقب سیلندرهای اروپایی با کلیدهای پانچ در صورتی که برندهای فرعی ارزان قیمت هستند، باشیم.

“کلاس” از درها وقتی صحبت از کلاس گواهینامه درب های زرهی می شود، باید توجه زیادی داشته باشید زیرا این گواهینامه فقط مربوط به درب است و نه قفل. طبق استاندارد Uni Env 1627 و استانداردهای بعدی، 6 کلاس کیفی درب زرهی وجود دارد که بر اساس نوع قفل و سایر ویژگی ها مانند عایق حرارتی صوتی، از مقاومت در برابر سرقت به ترتیب افزایش یافته تشکیل شده است.

خانواده ای متعهد به کارآفرینی: درخشش نبوغ در سال 1977
پایه‌های این شهود و مهارت‌های کارآفرینی به دهه قبل برمی‌گردد، زمانی که ویتوریو فرارینی (به همراه پدرش گویدو و برادرش جیانی، که اخیراً درگذشت) با موفقیت Farma Ascensori ، یک شرکت پیشرو در بخش آسانسور، با برخی از شعبه‌های خارجی از جمله پراگ را تأسیس کرد. جمهوری چک) و بخارست (رومانی).