با خوردن بیسکویت رژیمی ستاک از ریزش موهای خود جلوگیری کنید

بیسکویت رژیمی ستاک با بافت کیک مانند ممکن است با آرد کیک شروع شوند، این آرد کم پروتئین آب کمتری را در تشکیل گلوتن جذب می کند، آب به صورت بخار خارج می شود و خمیر را بالا می برد.

کاهش مقادیر چربی و قند سرعت انعقاد و گیرش را افزایش می دهد، شورتنینگ سبزیجات در لیست مواد تشکیل دهنده نیز نشان دهنده سفت شدن سریع و بافت نرم تر است، اگر کلوچه های تشکیل شده قبل از پخت روی تابه سرد شوند، هر چربی جامد کندتر پخش می شود.

دستور العمل هایی که از تخم مرغ بیشتر استفاده می کنند، با خاصیت اتصال و انعقاد فوق العاده خود، می توانند کمتر پخش شوند و بیشتر رشد کنند.

تخم مرغ مقداری از آبی که به صورت بخار بالا می آید را تامین می کند، سفیده تخم‌مرغ دارای خاصیت خشک‌کنندگی است که فضای داخلی سبک و مطبوع را بیشتر می‌کند، در نهایت، بکینگ پودر اسیدیته را افزایش می دهد که انعقاد خون را تسریع می کند.

بافت جویدنی به رطوبت و چگالی بستگی دارد، روغن های گیاهی و چربی های ذوب شده، که هوا را به خوبی چربی های جامد به دام نمی اندازند، به هر دو کیفیت کمک می کنند.

در میان شیرین کننده ها به دنبال شکر قهوه ای، عسل، ملاس و شربت ذرت باشید، آنها رطوبت سنجی هستند و حتی پس از پخت آب را از هوا جذب می کنند، پودر قند با بافت ریزش بافتی متراکم را نیز ایجاد می کند.

زرده تخم مرغ اضافی باعث چربی و غنا می شود، مقدار کمتری از مخمرها کاهش می یابد، آرد نان، اگرچه اغلب در کوکی ها استفاده نمی شود، به ایجاد جویدن نیز کمک می کند، مقدار کمی آرد نان پروتئین و گلوتن مورد نیاز برای یک کوکی فشرده تر را اضافه می کند.

با در نظر گرفتن تمام این اطلاعات، برای انتخاب دستور العمل های کوکی هایی که برای شما جذاب تر است – یا برای یکی از اعضای خانواده یا دوستان خاص، مجهزتر هستید.

حتی ممکن است از شما الهام گرفته شود که دستور پخت کوکی را از فایل‌های خانواده بگیرید و آزمایش کنید تا آن را به بهترین نحو انجام دهید.