اطلاعات در مورد ظروف پلاستیکی ایمن در نگهداری از مواد غذایی

اخیراً تأثیر ادراک، دانش، آگاهی، نگرش و رفتار عمومیم سائل زیست محیطی در بسیاری از مقالات علمی برجسته شده است (افروز و همکاران، 2017). با این حال، مطالعات کمی در کشورهای در حال توسعه مانند مصر انجام شده است.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

که در نور آن؛ هدف از این مطالعه تعیین سطح و منابع بود دانش در مورد ظروف پلاستیکی ایمن مواد غذایی (SPFC) در بین کارکنان زن، به ارزیابی رفتار آنها در مورد ظروف پلاستیکی ایمن مواد غذایی (SPFCs) و ارزیابی آنها اثربخشی برنامه آموزش بهداشت بر آگاهی و رفتار مواد غذایی پلاستیکی ایمن ظروف (SPFC) در بین شرکت کنندگان.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

نمونه ای تصادفی طبقه ای متشکل از 62 نفر از کارکنان زن انتخاب شدند کار در دانشگاه زاغازیگ کارمندان زن بر اساس سه قشر دسته بندی شدند به محل کار خود “ساختمان های اداری، دانشکده های عملی و نظری”؛ سپس از هر قشر نمونه تصادفی ساده انتخاب شد.

حجم نمونه محاسبه شد از طریق نرم افزار Epi-Info (بسته اطلاعات اپیدمیولوژیک) نسخه 6.1. با فرض اینکه تغییر در میانگین نمره دانش در مورد SFPCها از پیش آزمون (1.78±1.6) به پس آزمون (98/0±8/2) (پریا، و همکاران، 2016)، و سطح اطمینان 95 درصد و درجه دقت 80% بود، حجم نمونه تخمینی 54 به اضافه 20% عدم پاسخ (پاسخ‌های ناقص) بود.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

2 هفته در اکتبر 2019. ابزارهای آموزشی مختلف برای تصویرسازی به عنوان داده استفاده شد نمایش، پوستر، عکس و فایل ویدئویی و در پایان به شرکت کنندگان جزوه هایی اهدا شد حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از تحویل پیام
مرحله 3 (پس از مداخله): سه ماه پس از اجرای آموزش در این برنامه از شرکت کنندگان خواسته شد تا همان بخش های پیش آزمون ارزشیابی را تکمیل کنند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

دانش و رفتار در مورد SPFC ها (پس آزمون) برای ارزیابی تاثیر مداخله تحلیل آماری داده های جمع آوری شده به صورت کامپیوتری و با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت
(بسته آماری علوم اجتماعی) نسخه 16.0. داده های کیفی به صورت نمایش داده شد فرکانس ها و درصدها داده های کمی به عنوان میانگین و استاندارد ارائه شد
انحراف و مقایسه با استفاده از آزمون t Student. نتایج آزمون معنی دار در نظر گرفته شد.

  • منابع:
  1. Safe Plastic Food Containers: An Educational Intervention
  • تبلیغات:
  1. مصرف گوشت مرغی که باعث توهم می شود!
  2. 6 دلیل خوب برای خوردن موز امروز
  3. مقوایی که گیاه درون آن رشد می کند!!
  4. مقدار زیادی پرتقال درون شکم کوسه پیدا شده است!