استفاده از نعناع برای خوشبو کردن بوی اجساد در روم باستان

به عنوان مثال، یکی از قدیمی ترین متون پزشکی باقی مانده در جهان، پاپیروس Ebers مصر باستان متعلق به 1550 قبل از میلاد، از نعناع به عنوان یک دستگاه گوارش و ابزاری برای تسکین نفخ نام برده می شود.

در یونان و روم باستان از بوی شیرین نعناع در مراسم تشییع جنازه و معطر کردن بدن استفاده می شد. پلینی بزرگ معتقد بود که وقتی نعناع را به شکل آبگوشت روی معابد بمالید، می تواند از شر سردرد خلاص شود. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

پزشکان یونانی مانند جالینوس و دیوسکوریدس تعلیم دادند که نعناع مردم را از استفراغ خون باز می دارد و حدس می زنند که می تواند از باردار شدن زنان جلوگیری کند.

در اوایل اروپای مدرن، کل گیاه نعناع مفید تلقی می شد. رژیم های غذایی اواخر دهه 1500 نشان می دهد که آب نعناع در برابر سم موثر است و گیاه نعناع اگر خام خورده شود، گردش خون خوب را تشویق می کند.

تصور می شد که پودر نعناع به کشتن کرم های معده کمک می کند و هنگامی که با شیر مخلوط می شود می توان برای این منظور حتی برای نوزادان نیز استفاده کرد. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

برخی معتقد بودند که نعناع دارای فضیلت‌های بزرگ‌تری است:

پزشک توبیاس ونر در سال 1620 نوشت که بوی معطر عالی نعناع قرمز باغی و نعناع «به شدت به مغز و ارواح آرامش می‌بخشد، حواس، به ویژه حافظه را تحریک می‌کند، و قلب را می‌سازد. شاد.»

او حتی از نعناع به‌عنوان ماده‌ای از داروی اصلی مطالعه یاد کرد و توصیه کرد که کسانی که «یک نوع زندگی مطالعه‌آمیز دارند» باید به طور منظم زمانی را برای لذت بردن از بوی نعنا اختصاص دهند. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

گیاهان اولیه مدرن – متون منتشر شده ای که گیاهان را از نظر کاربردهای دارویی آنها فهرست کرده و توصیف می کند – همچنین ارزش درمانی نعناع را برجسته می کند.

یک گیاه گیاهی قرن هفدهمی توسط ستاره شناس و داروساز انگلیسی نیکلاس کالپپر، که در مجموعه کتاب های کمیاب در دامبارتون اوکس نگهداری می شود، ادعا می کند که گیاه نعناع را می توان برای درمان بیش از چهل بیماری مختلف استفاده کرد.

یکی دیگر از کتاب‌های Dumbarton Oaks، تاریخچه گیاهان ژنرال در سال 1597 توسط جان جرارد، ادعا می‌کند که نعناع «معمولی فوق‌العاده برای معده» است.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

همان گونه‌هایی از برگ‌های نعناع که کالپپر و جرارد تأیید می‌کردند، هنوز در چای‌های گوارشی و دارویی رایج هستند، و این نشان می‌دهد که نگاه کردن به زندگی گذشته گیاهان می‌تواند به ما در ردیابی اصل و نسب نحوه استفاده از آنها کمک کند.

  • منابع:
  1. Plant of the Month: Mint

  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی