اسانس پودر سیر که مانع اضطراب قبل از امتحان در نوجوانان می شود

از نظر آماری، سه ویژگی پودر (بازده، پلی ساکاریدها و ویسکوزیته) نبود. به طور قابل توجهی متفاوت است. این بدان معنی است که دمای خروجی بر ویژگی های پودر تأثیر نمی گذارد.
مقدار بازده بالاتر و محتوای پلی ساکارید کمتر در پودر تولید شده با دمای خروجی 60 درجه سانتیگراد به دلیل تفاوت در محتوای آب محتوای آب بالا درصد تولید خواهد کرد.
مواد موجود در پودر کمتر بود. پودر آلوئه ورا به صورت ژل با محتوای آب 98.25 درصد دارای یک محتوای پلی ساکارید 1.39٪ [8]. با این حال، بافت پودر حاصل از درمان است.
دمای 80 درجه  چسبناک تر بود و فیلم حاصل شکننده تر از فیلم ساخته شده بودt پودر با دمای عملیات 60 درجه  فیلم حاصل از هر تیمار، همانطور  نشان داده شده است.
بر اساس این مشخصات، دمای خشک کردن 60 درجه سانتی گراد و دمای ورودی 140 درجه سانتی گراد انتخاب شد.
به عنوان بهترین فرآیندمحلول مورد استفاده برای تهیه فیلم مخلوطی از پودر لیمو عمانی (فرایند خشک کردن با اسپری با 60 درجه سانتی گراد) بود.
خروجی C دما)، 10٪ گلیسرول، و آب مقطر. غلظت محلول بر روی فیلم تولید شده سه غلظت مورد مطالعه قرار گرفت، یعنی 10٪، 15٪، و 20٪. نتایج از مشخصات سه محلول در جدول 3 نشان داده شده است.
محلول ویسکوزیته تجربه شده به دلیل افزایش غلظت محلول نیز افزایش یافته است، به عنوان رسوب با این حال، رسوب را می توان دوباره با دست دادن همگن کرد و می توان از آن استفاده کرد.

چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟برای یافتن نتایج خوب. ماندگاری محلول، که همچنان می تواند به عنوان فیلم سازی استفاده شود. اگر مواد در دمای 10 درجه نگهداری می شد دو روز بود.
ج. ویسکوزیته بر سهولت غوطه ور شدن و مدت زمان خشک شدن آن تأثیر می گذارد، کاربرد پوشش [9] و ضخامت لایه فیلم روی سطح محصول استاندارد یا وجود نداشتویسکوزیته مرجع محلول برای فیلمسازی خوب به طوری که تحقیقات بیشتری برای کاربرد مورد نیاز است.
غلظت انتخاب شده در محصولمقدار pH محلول به عنوان یک ماده پوشش بسیار مهم است زیرا بر سطح آن تأثیر می گذارد،آلودگی میکروبی نشان داد که هر چه مقدار pH (پایه) کمتر باشد، بنابراین میکروبی بیشتر است.
آلودگی. محلول با pH 4.495 دارای مقدار آلودگی میکروبی 6.280 x 104 است، در حالی که محلول با pH 3.602 دارای آلودگی میکروبی 9.500 x 103 است.
pH محلول در نتیجه تحقیق هنوز در محدوده ایمن بود زیرا در محدوده استاندارد 3.5-5.0 بود (اسیدیته سطح تعیین شده توسط Terry Lab. ایالات متحده) تیمار غلظت به طور قابل توجهی بر مقدار pH تاثیر می گذارد.
محلول، غلظت بالاتر محلول باعث کاهش مقدار pH می شود، طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی با وجود رسوب یا جداسازی مواد نشان داده شد که روی سطح شناور می شود رسوبی که سریعتر و بالاتر تشکیل شد محلول ناپایداری را نشان داد.

در یک محلول 10 درصد، جداسازی در سطح ایجاد می شود و رسوب در پایین تولید می شود. متقابلا، در غلظت 15% و 20% تنها رسوب در انتهای محلول ظاهر می شود.

بالاتر غلظت، ناپایدارتر محلول تشکیل شده است. با این حال، همگنی محلول می تواند باشد و دوباره با تکان دادن دستی یا هم زدن با استفاده از همزن بهبود می یابد.

  • منابع:
  1. Aloe vera L. powder processing using spray drying
  • تبلیغات:
  1. با خرید میز اداری می توانید به پاریس بروید
  2. جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  3. افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود
  4. جیوه در پنکه قدیمی باعث آتش سوزی در آزمایشگاه شد