اجازه دهید بچه ها خودشان لباس انتخاب کنند

اجازه دهید بچه ها خودشان را با انتخاب انتخاب کنند. در صورت امکان، حداقل دو گزینه لباس و انتخاب با نتایج قابل قبول به کودکان خردسال بدهید. “می خواهی امروز شلوار آبی یا شورت سبزت را بپوشی؟” برای نوزادان و کودکان نوپا، قسمت پانسمان ممکن است به اندازه «چگونگی» لباس نباشد، بلکه «چگونه» لباس پوشیدن باشد.

بازار پر رونق فروش بلوز  شلوار  پاییزه بچه گانه راحتی مخملی و ساده باعث شده است که این محصول لاکچری و زیبا که متقاضیان بسیاری نیز دارد در کیفیت‌های متفاوتی با توجه به نوع پارچه تولید گردد.

بچه‌های کوچک گاهی اوقات نمی‌خواهند لباس بپوشند، و این به ویژه در صبح‌ها و زمانی که عجله دارند صادق است. با دادن حق انتخاب لباس روز بعد در شب، از جنگ قدرت با کودکان اجتناب کنید.

بسته به فصل، آنها را با عرق‌های راحت یا لباس‌های کوتاه بپوشانید. صبح، پوشک کودک را عوض کنید، موهای او را برس بزنید و بروید. انتخاب لباس دخترانه شیک کودکان نوپا دغدغه بسیاری از والدین مخصوصا در فرزند اول می باشد.

حق وتوی برخی لباس ها و لباس ها را برای خود محفوظ می دارد. حتی اگر احساس راحتی می‌کنید که به فرزندانتان اجازه دهید خود را با مد بیان کنند، به آنها بگویید که این حق را برای خود محفوظ می‌دارید که با پوشیدن لباس‌های خاص مخالفت کنید.

دلایل حق وتو را توضیح دهید تا کودکان بفهمند که چرا انتخاب لباس آنها مناسب نبوده است. یا زمانی که لباس خاصی مناسب است به آنها یادآوری کنید. مثلاً می‌توانید شنل خود را هر زمانی که بخواهید در خانه بپوشید، اما وقتی به مراسم مذهبی می‌رویم، شنل در خانه می‌ماند.به همین دلیل بازار خرید و فروش لباس کودک پسرانه و لباسهای بچگانه از جمله پیراهن و شلوار بسیار پر رونق و پر سود است.
با قوانین مد و انتظارات سازگار باشید. هنگامی که از کمد لباس ها و لباس های کودک خود انتظاراتی را تعیین کردید، به آنها پایبند باشید. به فرزندتان یاد ندهید که از شما دوام بیاورد. از افتادن در دام «گفتم نه. نه.
روزهای انتخاب والدین را تعیین کنید. از زمانی که فرزندان شما کم سن و سال هستند، می توانید موقعیت هایی را ایجاد کنید که کودک شما باید لباسی را که شما انتخاب می کنید بپوشد. اینها ممکن است تعطیلات، مراسم مذهبی، مراسم خاص یا گردهمایی های خانوادگی باشد.

قبل از اقدام نمودن به خرید لباس مجلسی نوزاد خود، برای صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین هزینه هایتان سعی کنید ابتدا طرح و مدل دلخواه را یافته و سپس به دنبال آن بگردید.

لباس ها را از قبل برنامه ریزی کنید. برای کودکان پیش دبستانی، سعی کنید تمام لباس های هفته را انتخاب کنید تا از مبارزات و جنگ های صبحگاهی برای قدرت اجتناب کنید، یا به کودک خود دو لباس بدهید.

هنگام لباس پوشیدن یکی از آنها را انتخاب کند. مخصوصاً برای کمدهای مستقل، هر لباسی را که نمی‌خواهید به کودکتان اجازه دهید آن را بپوشد، از کمد بیرون بیاورید. استیکرهای «امروز خودم لباس پوشیدم» بسازید تا فرزندتان به انتخاب هایش افتخار کند.

  • منابع:
    1. Does your daily morning routine begin with your toddler insisting on wearing a tutu or superhero cape to school? Or does your preschooler insist that blue polka dot socks go with her pink flower dress?
  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از لیمو برای تمیز کردن محفظه لباسشویی!